Surprinde-ţi clienţii cu un suport de pahar personalizat şi unic. Realizat din carton special multistrat absorbant, suportul personalizat de pahar îţi va întări brandul în ochii consumatorilor.

Noi, cei de la Iz Fresh ne-am gandit ca orice bautura ar trebui sa se odihneasca pe un suport inteligent . Si cum suntem producatori de materiale promotionale ce au ca suport cartonul special multistrat absorbant, folosim acset material special pentru a da nastere la suporti de pahar personalizati (coaster).

Nu le-am inventat noi desigur. Acest mic obiect are rolul de a proteja orice suprafata de picaturile de bautura care cad din pahare, cani, cesti. De asemenea mai poate a opri o bautura fierbinte sa strice o suprafata si chiar de a pastra calda o bautura.

Pe langa utilitate, suportul de pahar personalizat are si rolul de promovare deoarece clientii au posibilitatea de personalizare totala a acestuia. Clientii pot alege grafica dorita si orice forma disponibila de pe stoc.

Cum comanzi suporti pahare personalizati?

Este foarte simplu:

  • Ne contactezi telefonic/email/facebook;
  • Ne specifici ce doresti sa imprimam pe carton /alegi forma de pe stoc;
  • Cream template (simulare grafica);
  • Ne dai bunul de tipar;
  • Producem suportii personalizati de pahare;
  • Facem livrarea prin curier rapid.

Forme disponibile pentru suporti pahare personalizati

Patrat 110 mm
Patrat 110 mm
Cerc 95 mm
Cerc 95 mm
Patrat 75 mm
Patrat 75 mm
Cerc 80 mm
Cerc 80 mm

La cerere putem crea si alte forme pentru suporti personalizati de pahare. Va rugam sa ne contactati pentru detalii suplimentare.

Preturi pentru suporti personalizati de pahare

Preturi Suporti Personalizati Pahare
Suporti pahare personalizati

Precizari lista de preturi 

Realizarea machetei grafice pentru suportii de pahare personlizati este gratuita.

Preturile afisate includ livrarea suportilor de pahare prin curier.

Pentru comenzi cu cantitati diferite fata de cele prezentate in tabel, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email.

Termenele de livrare sunt prezentate in zile lucratoare si se calculeaza de la data confirmarii de catre client a bunului de tipar prin e-mail la adresa cudisat@gmail.com.

Informatii suplimentare

  • In general suportii de pahare au forma rotunda sau patrata. La cerere va putem oferi si alte forme.
  • Imprimarea suportilor personalizati de pahare se realizeaza in policromie (numar nelimitat de culori).
  • Designul grafic nu trebuie sa fie prea incarcat pentru a putea afisa un mesaj lizibil.
  • Putem imprima suportii pe ambele parti.

Grafica documente pentru izfresh.ro

Textul si grafica pentru realizarea suporti pahare personalizati trebuie sa indeplineasca cerintele minime privind standardul tehnic.

Standardul tehnic de trimitere a documentelor grafice in industria poligrafica este PDF.

Se accepta si urmatoarele documente:

  • PDF (high resolution for print) – daca documentul a fost creat in Corel Draw, Adobe Illustrator, Freehand  Adobe InDesign, QuarkXPress.
  • CDR, AI, INDD – daca documentul a fost creat in Corel Draw (maxim X6), Adobe Illustrator, Adobe InDesign (maxim CS6).
  • TIF,PSD – daca documentul a fost creat in Photoshop.

Nu se lucreaza urmatoarele formate de document: PDF – low resolution ( generate de Word , Power Point ,etc ) ,jpeg , png.

Cerinte tehnice document:

  • poze 300 dpi (rezolutie nativa, nu obtinuta prin resample), spatiu culoareCMYK, bleed 2mm, text curbe (pentru text negru – doar pe canalul de K=100). Sistemul de pre-press editeaza automatizat inadvertentele gasite in document (factor ce poate genera erori). Nerespectarea acestor cerinte tehnice poate afecta calitatea tiparului, neimplicand responsabilitatea noastra cu privire la informarea privind erorile de proiectare din document.
  • Documentele generate din programe native de grafica (.AI, .CDR, .TIF, INDD, etc) nu sunt documente standardizate si pot genera alterari ale informatiilor continute in etapa de pre-press. Ca urmare, optiunea de a trimite acest tip de documente nestandardizate, apartine beneficiarului.

Bun de tipar

Machetele grafice trimise de clienti prin shop sau e-mail, se diagnosticheaza pentru urmatoarele5 cerinte:
  • dimensiuni;
  • prezenta spatiu culoare CMYK;
  •  existenta bleed;
  • convertire text curbe sau fonturi embed;
  • prag 300 dpi rezolutie poze sau elemente grafice.
Documentul trimis este un jpeg/pdf. Acesta nu este documentul care se va tipari, ci este doar un document de vizualizare pentru verificare. Ulterior acestei etape, clientul acorda Bun-Tipar prin e-mail, macheta grafica putand fi trimisa spre tiparire. Tiparirea este fata+verso cu aceeasi grafica; pentru grafica diferita trebuie specificat de catre client in formularul de comanda sau e-mail. Dupa acordare Bun-Tipar nu se mai pot face modificari sau inlocuiri asupra machetei grafice, deoarece aceasta intra in procesul tehnologic (pre-press, expunere placi, pregatire pentru tipar).

Livrare comenzi suporti pahare personalizati

Livrarea este gratuita in conditiile stabilite de catre compania noastra, pentru comenzile stabilite in shop, prin Urgent Cargus /DPD, in limita localitatilor din Romania in care companiile de curierat asigura livrarea.

In cazul in care locatia nu e in lista firmelor de curierat,se percepe taxa suplimentara calculata de catre firma de curierat, fata de cea mai apropiata locatie din lista (ex: 10 km x 1 Leu = 10 Lei + tva ). Livrarea prin Urgent Cargus/DPD se supune termenilor si conditiilor mentionate de aceste companiide livrare pe site-urile lor.

Livrarea fiind un serviciu externalizat, in sarcina tipografiei cade doar realizarea lucrarii si incarcarea pe curier in termenii precizati pe acest site.Urmarirea livrarii se face de catre client, online, prin AWB Tracking.

In cazul livrarii intarziate, a deteriorarii sau a pierderii coletului, conditiile de despagubire sunt cele prevazute in legislatia interna privind expeditiile postale (vezi site Urgent Cargus/DPD).

In cazul deteriorarii sau livrarii partiale a coletelor,obiectiile se mentioneaza in scris pe AWB, la momentul receptionarii acestora. Ulterior, reclamatia se adreseaza prin e-mail, atat catre firma de curierat cat si catre noi. Orice reclamatie ulterioara, fara mentiunea scrisa pe AWB, nu este luata in consideratie de catre compania de curierat.

Din motivele mentionate anterior, tipografia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru livrarea cu intarziere a comenzii de catre firma de curierat. In cazul in care clientul doreste garantarea livrarii la termen, acesta poate opta sa apeleze la ridicarea coletului din tipografie prin firma de curierat cu care se afla in contract. In acest caz, in Formular Comanda va fi facuta aceasta mentiune.

In cazul in care livrarea nu a putut fi facuta din motive ce tin de client (lipsa la locatie, lipsa raspuns apel telefonic, adresa eronata, telefon contact eronat, lipsa raspuns la avizare etc.), acesta va suporta toate cheltuielile retrimiterii acesteia. O comanda nelivrata, se depoziteaza la sediul firmei de curierat timp de 7 zile, dupa care este returnata la producator. Daca in termen de 15 zile de la data returnarii, aceasta nu este ridicata de catre client pe cheltuiala sa, comanda va fi considerata abandonata si va fi valorificata ca maculatura, fara compensarea in vreun fel a clientului.