Odorizantul auto – carte de vizită? 25 februarie 2019 adminx Post in Articole Cartea de vizita reprezintă încă un instrument foarte util în mediul de afaceri, în relaţiile de afaceri. De câte ori te-ai întâlnit cu cineva, ai petrecut cea mai mare parte a conversației gândindu-te la ce să spui, astfel încât să nu sune stupid, apoi să-i uiți imediat numele? O carte de vizită este ca o foaie de parcurs. Te-ar putea duce la un mare parteneriat de afaceri sau pur și simplu să-ți ajuți afacerea să facă bani. Cartile de vizita pun o faţa într-o afacere. Atunci când întalneşti pe cineva nou, să-i înmanezi cartea de vizită (de preferinţă cu fotografia ta pe ea) va ajuta să-ţi păstrezi afacerea undeva în cortexul clientului. Deși este posibil să nu aibă nevoie de produsul sau serviciile dvs. astăzi, este posibil să vină o perioadă când aceștia fac acest lucru și, sperăm, aceștia să vă poată scoate cartea de vizită și să vă apeleze în comparație cu încercarea de a vă aminti numele companiei dvs. și de a căuta pe web. Noi credem că pe lânga imagine, de acum putem pune si o aroma! Solutia este Odorizantul auto personalizat. Acesta poate fi folosit ca şi carte de vizită pentru afacerea ta! De ce să nu transform cartea de vizită obişnuită într-una care va avea următoarele avantaje : 1. Combină imaginea afacerii tale cu o aromă placută – ştiinţific s-a demonstrat că simţul olfactiv are o legătură directă în creierul uman astfel încât informaţia ajunge mult mai repede prin intermediul mirosului; 2. Poate fi personalizat ca formă şi aromă; 3. Aplicabilitatea lui este şi de a parfuma biroul sau maşina clientului; 4. Îl poţi utiliza cu dublu scop: a. transmite clientului informaţii utile despre tine şi afacerea ta; b. poate fi utilizat drept cadou util pentru client. Formele pe stoc dar şi posibilitatea de a creea orice forma dorita de client, vă pot oferi opţiuni diverse în a alege stilul dorit. Stilul clasic, dreptunghi, patrat sau variante mult mai indrazneţe. Aromele noastre certificate UE pot aduce în memoria clienţior dumneavoastră de fiecare dată, întâlnirea avută precum şi beneficiile colaborării cu dumneavoastră sau a experienţei avută în cadrul companiei .