Odorizante personalizate
Un odorizant personalizat reprezintă un instrument foarte eficient de promovare şi fidelizare a clienţilor. Acesta are avantajul de a transmite mesajul dumneavoastră direct clientului. Acest mic parfum va sta în faţa potenţialului client o perioadă îndelungată, atragind atentia prin doua moduri:
- prin efectul vizual: policromie, dimensiune relativ mare pentru mesaje
- prin efectul olfactiv: parfumul este un element ce se adreseaza unui simt foarte puternic la om. Este vorba despre miros. Parfumurile pot avea un impact imens asupra creierului ,influentind emotiile.
Din experienta noastra, odorizantul auto personalizat are un potential mare in promovare si fidelizare pentru multe domenii de activitate.
Avantajul acestui instrument este faptul ca suporta orice fel de personalizare :
- asupra formei – putem crea orice forma de odorizant personalizat dorita de client;
- asupra graficii – putem monta pe forma aleasa orice grafica furnizata de catre client;
- asupra parfumului – clientii isi pot alege din stocul nostru pana si aroma pe care o doresc pentru a parfuma odorizantul personalizat.
Unde poate fi folosit un odorizant personalizat?
La locul de vanzare /show room , la evenimente speciale,la targuri si expozitii , in spatii publice precum si la diverse sarbatori
Cum poate fi utilizat odorizantul personalizat?
- Cadou in asociere cu un produs sau serviciu care se doreste a se promova sau a se face cunoscut;
- Ca si obiect promotional;
- Oferit cadou in scopul fidelizarii clientilor fata de un produs, un brand, o firma;
- Pus in vanzare la raft pentru a duce brandul sau reclama mai departe.
De ce odorizante auto personalizate?
- Transmite rapid mesajul imbinand efectul vizual cu cel olfactiv;
- Durata de expunere mare a mesajului.
- Este ieftin, de larga utilizare, atrage atentia, dureaza, este apreciat.
- Transmite neconventional si cu placere mesajul dorit.
Tipuri de odorizante auto personalizate
IZFresh produce cele mai populare tipuri de odorizante auto personalizate: odorizante tip bradut si odorizante cu fiola cu parfum.
Odorizantul auto personalizat tip bradut
- forma personalizata
- grafica personalizata
- aroma personalizata
- Carton multistrat absorbant mat de 1.5 mm, certificat si produs in U.E., ata elastica alba/rosie, ambalare individuala pungi BOPP, 0.40 grosime.
- Arome multiple provenienta cu certificare si fabricate in U.E.: ex tropical, fresh, floral, ocean, CWS peach, pin, bubble gum, menta, antitabac, new car, liliac, vanicherry, cafea, green air, etc.
- Imprimare policromie – avantajul de a tranmite mesajul dumneavoastra in culori vii,intense si diverse.
Forme disponibile pentru odorizantele personalizate
Modelele pe care le utilizam permit o incadrare inteligenta a graficii. Astfel se transmite eficient mesajul catre client.
Aveti posibilitatea de a utiliza formele cu grafici diferite pe fata si pe verso. Astfel se acopera in totalitate nevoia de spatiu pentru promovare, fara costuri suplimentare.
Aveti posibilitatea de a utiliza forme diferite pentru campanii diferite
Arome disponibile pentru odorizantele personalizate
De-a lungul timpului parfumurile au demonstrat ca pot creea amintiri. Utilizarea lor pe odorizantul auto personalizat este de un real succes pentru un obiect promotional inedit.
Noi am cautat sa aducem clientilor nostri acele arome care pot pune in cea mai mare masura mesajul transmis de catre odorizantul auto personalizat.
Preturi odorizante personalizate tip bradut
Precizari lista de preturi
La preturile afisate se adauga TVA 19%.
Realizarea machetei grafice pentru odorizante auto personalizate este gratuita.
Pentru comenzi de minimum 300 bucati, livrarea este gratuita. Livrarea odorizantelor se face prin curier rapid.
Pentru comenzi cu cantitati diferite fata de cele prezentate in tabel, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email.
Termenele de livrare sunt prezentate in zile lucratoare si se calculeaza de la data confirmarii de catre client a bunului de tipar prin e-mail la adresa cudisat@gmail.com.
Odorizant fiola auto personalizata 3 ml
Odorizantul auto tip fiola personalizata este un produs cu o crestere importanta in ultimii ani. Acesta are un avantaj major fata de alte tipuri de odorizante: se poate doza cantitatea de aroma dispersata.
De asemenea, odorizantul fiola are o intrebuintare indelungata.
Caracteristici ale odorizantului auto fiola personalizata
- Partea superioara a odorizantului tip fiola are dimensiunea de 54×51 mm. Aceasta reprezinta un carton multistrat absorbant mat de 1.5 mm, certificat si produs in U.E.;
- Fiola de parfum este din plastic, cantitate neta parfum 3ml;
- Suport fiola din carton pretiparit;
- Aromele multiple provenienta cucertificare si fabricate in U.E.: fresh, ocean ,CWS peach, pin, bubble gum, antitabac, new car, liliac, vanilla, cherry, lacramioara, black, etc;
- Imprimare policromie – avantajul de a tranmite mesajul dumneavoastra in culori vii ,intense si diverse.
Forme disponibile pentru odorizante fiola personalizate
Preturi odorizante fiola personalizate

Precizari lista de preturi
La preturile afisate se adauga TVA 19%.
Simulare grafica gratuita pentru odorizante auto cu fiola.
Pentru comenzi de minimum 300 bucati, livrarea este gratuita. Livrarea odorizantelor cu fiola se face prin curier rapid.
Pentru comenzi cu cantitati diferite fata de cele prezentate in tabel, va rugam sa ne contactati telefonic sau prin email.
Termenele de livrare sunt prezentate in zile lucratoare si se calculeaza de la data confirmarii de catre client a bunului de tipar prin e-mail la adresa cudisat@gmail.com.
Grafica documente pentru izfresh.ro
Textul si grafica pentru realizarea de odorizante personalizate trebuie sa indeplineasca cerintele minime privind standardul tehnic.
Standardul tehnic de trimitere a documentelor grafice in industria poligrafica este PDF.
Se accepta si urmatoarele documente:
- PDF (high resolution for print) – daca documentul a fost creat in Corel Draw, Adobe Illustrator, Freehand Adobe InDesign, QuarkXPress.
- CDR, AI, INDD – daca documentul a fost creat in Corel Draw (maxim X6), Adobe Illustrator, Adobe InDesign (maxim CS6).
- TIF,PSD – daca documentul a fost creat in Photoshop.
Nu se lucreaza urmatoarele formate de document: PDF – low resolution ( generate de Word , Power Point ,etc ) ,jpeg , png.
Cerinte tehnice document:
- poze 300 dpi (rezolutie nativa, nu obtinuta prin resample), spatiu culoareCMYK, bleed 2mm, text curbe (pentru text negru – doar pe canalul de K=100). Sistemul de pre-press editeaza automatizat inadvertentele gasite in document (factor ce poate genera erori). Nerespectarea acestor cerinte tehnice poate afecta calitatea tiparului, neimplicand responsabilitatea noastra cu privire la informarea privind erorile de proiectare din document.
- Documentele generate din programe native de grafica (.AI, .CDR, .TIF, INDD, etc) nu sunt documente standardizate si pot genera alterari ale informatiilor continute in etapa de pre-press. Ca urmare, optiunea de a trimite acest tip de documente nestandardizate, apartine beneficiarului.
Bun de tipar
Machetele grafice trimise de clienti prin shop sau e-mail, se diagnosticheaza pentru urmatoarele 5 cerinte:
- dimensiuni;
- prezenta spatiu culoare CMYK;
- existenta bleed;
- convertire text curbe sau fonturi embed;
- prag 300 dpi rezolutie poze sau elemente grafice.
Documentul trimis este un jpeg/pdf. Acesta nu este documentul care se va tipari, ci este doar un document de vizualizare pentru verificare.
Ulterior acestei etape, clientul acorda Bun-Tipar prin e-mail, macheta grafica putand fi trimisa spre tiparire.
Tiparirea este fata+verso cu aceeasi grafica; pentru grafica diferita trebuie specificat de catre client in formularul de comanda sau e-mail.
Dupa acordare Bun-Tipar nu se mai pot face modificari sau inlocuiri asupra machetei grafice, deoarece aceasta intra in procesul tehnologic (pre-press, expunere placi, pregatire pentru tipar).
Livrare comenzi odorizante personalizate
Livrarea este gratuita in conditiile stabilite de catre compania noastra, pentru comenzile stabilite in shop, prin Urgent Cargus /DPD/Sameday Curier, in limita localitatilor din Romania in care companiile de curierat asigura livrarea.
In cazul in care locatia nu e in lista firmelor de curierat,se percepe taxa suplimentara calculata de catre firma de curierat, fata de cea mai apropiata locatie din lista (ex: 10 km x 1 Leu = 10 Lei + tva ). Livrarea prin Urgent Cargus/DPD se supune termenilor si conditiilor mentionate de aceste companiide livrare pe site-urile lor.
Livrarea fiind un serviciu externalizat, in sarcina tipografiei cade doar realizarea lucrarii si incarcarea pe curier in termenii precizati pe acest site.Urmarirea livrarii se face de catre client, online, prin AWB Tracking.
In cazul livrarii intarziate, a deteriorarii sau a pierderii coletului, conditiile de despagubire sunt cele prevazute in legislatia interna privind expeditiile postale (vezi site Urgent Cargus/DPD).
In cazul deteriorarii sau livrarii partiale a coletelor,obiectiile se mentioneaza in scris pe AWB, la momentul receptionarii acestora. Ulterior, reclamatia se adreseaza prin e-mail, atat catre firma de curierat cat si catre noi. Orice reclamatie ulterioara, fara mentiunea scrisa pe AWB, nu este luata in consideratie de catre compania de curierat.
Din motivele mentionate anterior, tipografia nu poate fi facuta raspunzatoare pentru livrarea cu intarziere a comenzii de catre firma de curierat. In cazul in care clientul doreste garantarea livrarii la termen, acesta poate opta sa apeleze la ridicarea coletului din tipografie prin firma de curierat cu care se afla in contract. In acest caz, in Formular Comanda va fi facuta aceasta mentiune.
In cazul in care livrarea nu a putut fi facuta din motive ce tin de client (lipsa la locatie, lipsa raspuns apel telefonic, adresa eronata, telefon contact eronat, lipsa raspuns la avizare etc.), acesta va suporta toate cheltuielile retrimiterii acesteia. O comanda nelivrata, se depoziteaza la sediul firmei de curierat timp de 7 zile, dupa care este returnata la producator. Daca in termen de 15 zile de la data returnarii, aceasta nu este ridicata de catre client pe cheltuiala sa, comanda va fi considerata abandonata si va fi valorificata ca maculatura, fara compensarea in vreun fel a clientului.