Aroma marketing – Mirosurile plăcute vând bine

De unde a pornit totul? De la o amintire pe care am retrăit-o instantaneu cand am trecut prin fața unei brutării intr-o mica excursie prin Moldova de unde am cumparat destul de multe produse desi nu aveam initial aceasta intentie.

In fiecare vacantă cand alergam pe ulita catre casa bunicilor, treceam pe lingă casa unui sătean care avea o moară si o mică brutărie in sat. Ti se făcea foame instantaneu! Cum făceam rost de cațiva banuti sa imi iau o pâinica sau o brânzoaica, nu ma intrebati ….si tot asa pe timpul intregii perioade de vacanta.

In vremurile noastre specialistii numesc această strategie AROMA MARKETING.

aroma marketing - emotii generate-de miros

Creierul nostru este îndrăgostit de miros. Un adult poate distinge 10.000 de mirosuri diferite, iar corpurile noastre generează neuroni parfumati la fiecare câteva săptămâni pentru a se asigura că sunt în stare bună de funcționare. Spre deosebire de celelalte simțuri ale noastre, mirosul se deplasează imediat prin diferite părți ale creierului, în loc să fie procesat central în primul rând.

Ganditi-va la marile lanturi de magazine (NIKE, STARBUCKS, LOWE)! Combinația elementelor vizuale, olfactive și intangibile într-un spațiu comercial fizic este atât de importantă, deoarece acești factori pot influența de fapt comportamentul cumpărătorului, inclusiv intenția de cumpărare.

S-a dovedit știintific ca mirosul este simtul cel mai legat de creier. Acest lucru face ca prin intermediul mirosului , informatiile sa ajunga mult mai repede la creier. Atunci când luați o aromă profundă de cafea de dimineață, mirosul acelor boabe proaspăt prăjite se strecoară în zonele creierului responsabile de prelucrarea emoțională și de memorie.

Statistic s-a demonstrat (conform ama.org):

  •    1. marketingul de miros în magazinele cu amănuntul a crescut intenția de a cumpăra cu 80%;
  •    2. clientii stau cu 44% mai mult timp intr-un spatiu in care mirosul e placut;
  •    3. o îmbunătățire a dispoziției de 40% atunci când clientii sunt expusi la un parfum plăcut.

Mulți oameni cred că pentru ca un miros să aibă impact, trebuie să fie puternic și exagerat. Adevărul este că creierul nostru poate procesa și reacționa la o cantitate mică de un anumit miros. De exemplu, un retailer de costume de baie foloseste in spatiile sale un parfum discret de cocos si mango.

Intreband clientii despre experienta lor , majoritatea au declarat ca s-au simtit foarte bine si mai important s-au gandit la vacanta instantaneu.

Principalul nostru scop ,al celor de la IZFresh Odorizante ,este de creea produsul promotional bazat pe aroma (odorizantul auto personalizat, fiola personalizata) sau gama de parfumuri profesionale IZ FRESH care sa faca clientul final:

  •     să se simtă confortabil;
  •     să fie fericit;
  •     să petreacă mai mult timp în magazin, service, spalatorie auto, etc;
  •     să cheltuiască mai mulți bani;
  •     și, în cele din urmă, să-l determine să revină.

Toti clienții care apelează la noi isi doresc cu sigurantă ca toate cele 5 puncte de mai sus să li se întâmple si clienților lor. Cu siguranță acest lucru va duce la:

  •     fidelizarea clienților existenți;
  •     creșterea numarului de clienți;
  •     creșterea încasărilor.

Gama noastră de produse se împarte în:

Pentru detalii și oferte personalizate ne puteți contacta pe adresa noastră de e-mail cudisat@gmail.com.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *